Persbericht
Den Haag, 15 mei 2017
Menco Verduin nieuwe Algemeen Directeur van Promolding 2.0
Met ingang van 2 april 2017 is Menco Verduin aangesteld als Algemeen Directeur bij ontwerp- en spuitgietbedrijf Promolding B.V.. Dit is afgelopen donderdag tijdens het 20-jarig jubileum- en openingsfeest van Promolding bekend gemaakt. Jac. Gofers, oprichter en eigenaar van Promolding gaat zich vooral bezig houden met de verdere internationalisering en uitbouw van de activiteiten binnen Promolding.
Afgelopen donderdag vierde Promolding haar 20-jarig bestaan, de opening van de nieuwe hoofdvestiging en productiehal en de start van Promolding 2.0. Zo’n 250 relaties en Promolding-medewerkers werden ontvangen in een sfeervolle feesttent. Tijdens het programma – met een mooie mix van inhoud, muziek, spektakel én een persoonlijke touch – werd ingegaan op het verleden, heden en de toekomst van Promolding. Na de opening kregen relaties in een ongedwongen sfeer een rondleiding door de moderne productiehal, de meetkamer, het Fiber Optische Lab, het MDC (Manufacturing Development Center) en de 3D-printer met de PRIM-technologie. “Wij kijken terug op een zeer geslaagde dag”, aldus Jac. Gofers.
Promolding 2.0
In de afgelopen jaren heeft oprichter Jac. Gofers met een sterke persoonlijke benadering het bedrijf via markante projecten uitgebouwd tot de huidige organisatie. Het bedrijf staat nu op pole position, is volwassen en rijp voor doorontwikkeling. Ook de medewerkers voelen dat er meer in zit: Promolding 2.0. Menco Verduin gaat daarin voorop als vers aangestelde Algemeen Directeur.
Menco Verduin heeft in zijn carrière veel ervaring opgebouwd in de (inter-)nationale maakindustrie binnen de automobiel en spoorweg sectoren. Hierbij is hij in de laatste 5 jaar in de rol van Director Operations bij Mors Smitt, al vele jaren klant bij Promolding. Hij heeft vanuit die positie ervaren waar de kracht van Promolding zit. “Je moet van enorm goede huize komen om te overleven in de maakindustrie” aldus Menco Verduin. “Promolding heeft zoveel unieke kennis in huis: over materialen, productieprocessen, productontwikkeling, maakbaarheid. Doordat we de juiste keuzes maken, kunnen we veel voor grote organisaties betekenen. Met als belangrijkste bouwsteen het persoonlijke
karakter van ons bedrijf. Daardoor kunnen we ook mee met de hogere kwaliteitsstandaarden in de maakindustrie. Van idee tot eindproduct, wij maken het maakbare.”